woensdag 5 november 2008

Daar zijn we weer

Hier is nog een foto die ik in juni gemaakt heb, maar nooit gebruikt. Te zien is dat de jongen toch al weer aardig gegroeid zijn. Hierna heb ik geen foto's meer gemaakt, omdat ik vanwege de afsluitingen zo ver af stond, dat het de moeite niet loonde. Vandaar dat er geen foto's zijn van het uitvliegen van de jongen, helaas.

Deze zomer heb ik me niet intensief beziggehouden met dit blog. Dat had verschillende redenen:
het weer was nou niet echt geweldig. Een natte zomer, die niet uitnodigde tot fotograferen. Hele stukken van het park waren (en zijn nog steeds) afgesloten, waardoor de rest veel drukker was dan normaal, ook geen ideale omstandigheden voor het maken van foto's.
Maar nu is het toeristenseizoen afgelopen en het weer biedt voldoende variatie om de camera weer op te pakken.

De ooievaars zijn al weer een paar maanden geleden uitgevlogen, maar net als verleden jaar is een van de twee ouders weer op het nest teruggekeerd.